• 1. 1. Jaki jest koszt dostawy paczki oraz formy płatności?

    Szczegółowe informacje dotyczące form płatności oraz kosztów wysyłki znajdą Państwo w zakładkach "Dostawa" i "Płatności" umieszczonych w stopce INFORMACJE O ZAKUPACH.

  • 2. 2. Czy możliwy jest zwrot zamówionego towaru?

    Zakupione produkty można zwrócić do 10 dni od daty zakupu bez uzasadnienia przyczyny. Należy wysłać paczkę na adres firmy podany w zakładce Kontakt wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz opisać czy Państwo wymieniają, oddają czy zwracają produkt.

  • 3. 3. Czy możliwa jest wymiana zakupinych produktów na inny model, kolor lub rozmiar?

    Zakupione produkty można wymienić na inne towary (o ile są dostępne w sklepie on-line) do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Należy napisać pismo (zwrotu / wymiany), dołączyć do niego dokument zakupu i odesłać wraz z produktem na adres sklepu on-line podany w zakładce "kontakt". Jeśli możliwa będzie wymiana na produkty wskazane we formularzu, obsługa sklepu dokona ich wymiany i odeśle przesyłkę na koszt sklepu on-line Pocztą Polską.

  • 4. 4. Jak przedstawiają się warunki reklamacji?

    Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu zakupu tylko i wyłącznie w sklepie, w którym zostało ono zakupione. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest nie zgodny z umową. Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy w obuwiu nie zużytym. W przypadku naprawy wad ukrytych klient nie może zażądać zwrotu gotówki.


    Reklamacji nie podlega:
    - obuwie z wadami jawnymi, widoczne w dniu zakupu, o których kupujący wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć ( art. 7 ustawy z dnia 27.07.2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz oraz zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr. 141, poz 1176)
    - obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy).
    - wygoda obuwia
    - przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych
    - brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia
    - naturalne zużycie obuwia i fleków.

  • 5. 5. Jaką tęgość ma obuwie firmy Marco?

    Generalnie większość obuwia firmy Marco jest w tęgości G, a także w mniejszej części w tęgości F1/2 co odpowiada tęgości stóp większości Klientek w Polsce i w krajach zagranicznych.

  • 6. 6. Czy można otrzymać aktualny katalog firmy Marco?

    Duża ilość produkowanych modeli i wielokrotne zmiany w składzie kolekcji uniemożliwiają nam stworzenie katalogu zawierającego pełną kolekcję na dany sezon.

    Pojawiają się katalogi reklamowe firmy Marco, które zawierają zazwyczaj część kolekcji i przedstawiają najlepsze propozycje naszej firmy. O katalog proszę pytać w sklepie gdzie zakupują Państwo obuwie Marco. 

  • 7. 7. Jak najlepiej zadbać o dobry stan obuwia?

    Buty są szczególnie narażone na działanie czynników zewnętrznych, takich jak wilgoć, brud, sól, którą posypuje się chodniki zimą, oraz czynników mechanicznych, jak wielokrotne zginanie i otarcia mechaniczne.

    Obuwie firmy Marco wykonane jest wyłącznie ze skór naturalnych, a ta jak każdy materiał naturalny, może nie zachowywać identycznego koloru oraz struktury na całej powierzchni. Ewentualne różnice wynikają z niejednorodności skóry. Aby obuwie zachowywało zadowalający wygląd oraz dostarczało satysfakcji z użytkowania, prosimy o właściwą jego konserwację.

    Oto kilka podstawowych wskazówek, aby zakupione przez Państwa buty służyło dłużej i dawały Państwu wiele satysfakcji:

    - obuwie zakładamy i zdejmujemy zawsze rozsznurowane
    - bezwzględnie unikać przemoczenia obuwia skórzanego
    - czyszczenie butów należy wykonać przy pomocy szczotki do błota, wilgotnej ściereczki lub gąbki, przy czym należy pamiętać aby czyścić obuwie powierzchownie
    - suszyć obuwie należy w temp. pokojowej, przy czym należy wyciągnąć sznurowała i wypchać obuwie papierem (nie używać suszarki, grzejnika i innych źródeł ciepła - możliwość popękania skóry)
    - nigdy nie prać butów
    - nie należy nakładać kolejnej warstwy pasty, jeżeli poprzednia nie jest usunięta lub jest w zadowalającym stanie
    - należy używać prawideł lub zastępczo papieru w celu ustabilizowania kształtu po przemoczeniu lub w celu przechowywania obuwia przez dłuższy czas, przy czym obuwie przechowywać najlepiej w temp. pokojowej w suchym miejscu
    - bezpośrednio po przyjściu do domu należy usunąć wilgotną ściereczką pozostałości soli, błota i innych substancji chemicznych stosowanych na ulicach aby nie dopuścić do ich zaschnięcia. Nie zastosowanie się do powyższej porady może skutkować nieodwracalnymi w skutkach wykwitami i zgrubieniami na skórze obuwia
    - należy pamiętać, że obuwie z podszewką ze skór naturalnych może delikatnie odbarwiać.

  • 8. 8. Jak często wysyłają Państwo paczki?

    Paczki wysyłane są codziennie w dni robocze.