Klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 30 dni od dnia wydania towaru.
Wymieniany lub zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi zawierać wszystkie elementy z którymi był dostarczony. Prosimy dołączyć do paczki paragon.


Wymiany i zwrotu można dokonać bezpłatnie poprzez PACZKOMATY. W tym celu należy wypełnić formularz na stronie szybkiezwroty.pl 


Wymiana

1. W celu dokonania wymiany towaru należy wypełnić Formularz Wymiany/Zwrotu i wysłać go razem z towarem oraz oryginalnym dowodem zakupu (paragonem fiskalnym lub fakturą VAT) na niżej podany adres:


MILANDI.PL
ul. Mieszka I 30
26-617 Radom

2. Po otrzymaniu przez Sprzedawcę wymienianego towaru, Klient otrzyma od nas e-maila z potwierdzeniem dostępności nowo zamawianego towaru.

3. Nowo wybrany towar zostanie wysłany na nasz koszt w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas zwróconego towaru.

4. Jeśli nowe zamówienie zostało złożone na towar o tej samej cenie nie ma konieczności wnoszenia dodatkowych opłat, gdyż koszty ponownej wysyłki pokrywane są przez sklep MILANDI.

5. Jeśli nowo zamawiany towar jest droższy od towaru wymienianego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy w cenie. W tytule przelewu należy wpisać „Wyrównanie do zamówienia nr……”.

6. Gdy towar jest tańszy od zamówionego poprzednio, w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez nas wymienianego towaru, zwrócimy Państwu różnicę w cenie. Pieniądze zostaną przelane na numer konta podany w Formularzu Wymiany/Zwrotu.

7. Paczka z wymienianym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta. Pokrywamy jednie koszty dostarczenia do Klienta nowo zamówionego/wymienianego towaru.


Zwrot


1. W celu dokonania zwrotu towaru należy
wypełnić Formularz Wymiany/Zwrotu i wysłać go razem z towarem oraz oryginalnym dowodem zakupu (paragonem fiskalnym lub fakturą VAT) na niżej podany adres:


MILANDI.PL
ul. Mieszka I 30
26-617 Radom



2. W ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez nas zwracanego towaru, zwrócimy Państwu kwotę. Pieniądze zostaną przelane na Państwa numer konta podany w Formularzu Wymiany/Zwrotu.

3. Koszt wysyłki do Klienta, jeśli takowy Klient poniósł również zostanie zwrócony. Zwracamy pełną kwotę zamówienia.

4. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz wysłanych na nasz koszt.